19. נובמבר 2014 · סגור לתגובות על יום הולדת לגיל 9 עם משחק פיינטבול · Categories: בלוג, יום הולדת, פיינטבול · Tags: ,

פיינטבול

המשחק הפופולארי ביותר

מאז שהומצא בשנת 1981, הפך משחק הפיינטבול לאחד המשחקים האהובים על כל הגילאים בכל רחבי העולם. מאז ועד היום ילדים ומבוגרים מתארגנים בקבוצות ומשחקים להנאתם במתחמים ייעודיים, בשטחים פתוחים ובכול מקום בו מתאפשר לרוץ, להשתובב ולהוציא אנרגיות.

משחק פיינטבול לרגל יום הולדת לגיל 9

ילדים החוגגים את יום הולדתם התשיעי כבר מספיק בוגרים כדי להשתתף במשחקי פיינטבול. זו ההזדמנות שלכם – ההורים – להפתיע את ילדיכם לרגל יום ההולדת שלו ולהזמין את כל בני כיתתו למשחק פיינטבול. בגיל זה הילדים רוצים יותר מכול להשתובב ולהוציא אנרגיות, לפיכך נטילת חלק במשחק פיינטבול תהווה בעיניהם אטרקציה מאתגרת ומלאת אדרנלין.

יום הולדת לגיל 9

מספר דברים שעליכם להקפיד עליהם כאשר אתם מזמינים משחק פיינטבול לרגל יום הולדת לגיל 9:

אין שום מניעה שילדים בגיל 9 ייטלו חלק במשחקי פיינטבול, עם זאת כאשר אתם פונים לחברה שעוסקת בהפעלות ימי הולדת ומציעה לכם את המשחק וודאו כי יש ברשותה את ציוד הבטיחות הנדרש: הציוד צריך להיות במידות המתאימות לילדים בגילאים אלו וגם הכמות הכוללות של החליפות וקסדות המגן צריכה להספיק למספר הילדים שצפויים להגיע למסיבת יום ההולדת של ילדיכם.

וודאו כי חברת הפקת יום הולדת לגיל 9 שאתם פונים אליה מקצועית מספיק, כי הצוות שלה מיומן, אחראי ומקפיד על נהלי הבטיחות.

למרות שהילדים מקבלים חליפות מגן שמגנות על בגדיהם מפני פגיעת כדורי צבע כדאי שתעדכנו את הורי הילדים המוזמנים ליום הולדת כי הם צפויים להשתתף במשחק פיינטבול. כך ידעו ההורים לא להלביש את ילדיהם בבגדיהם הטובים ביותר.

הילד חוגג יום הולדת? לפרטים ותיאום המועד המועדף עליהם התקשרו – 1-700-50-56-50